Nederland helaas geen finale maar TROTS op ons elftal

Vandaag lag ik heel de morgen op bed, uitgevloerd ben gewoon zo moe. Ik heb wat gerommeld en mijn dingen gedaan voor zover het ging. Inmiddels geen uitslag of jeuk meer alleen nog zere handen,voeten en ogen. Het infuus was voor vandaag afgelast ivm allergische reactie. We eten wel gezellig chinees en ik zit helemaal klaar voor de voetbal wedstrijd en daarvoor keek ik Tour. Tussendoor nog even gesprek met mentor Lianno. Helaas we halen het niet, maar knap gedaan mooi spel en we zijn al zo veel verder dan ik had durven denken.  Dan is het laat dus snel bed in.

10524716_823334854346231_5648439372430438431_n

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Ongelofelijk Duitsland – Brazilie 7-1!

Vandaag op tijd op, Sjoerd is er en alles lekker schoon en gezellig. Ik rommel op de pc, moet wat telefoontjes plegen. Doe mijn prijsvragen, spelletjes en mail. Geniet van eerlijke koffie. Ik zou toch niet weten wat er lekkerder is dan een super sterke dubbele espresso!  Bril bevalt goed uit gewoonte ode ik hem nog wel eens af, maar hoeft niet maar soms vind ik het prettiger.  De allergische reactie verdwijnt nu langzaam, mag ook wel na een week en de pillen doen het dus uiteindelijk nu wel. Wel slaan de pillen op mijn hoofd en spieren dus ik voel me raar en loop nog beroerder dan voorheen. Menno Buch is overleden wel veel te jong, maar verder lijden blijft hem bespaart. Johannes en ik koken samen eten en Sjoerd komt in de avond nog even langs, wij helpen zijn mobiel weer even op gang en dat is heel gezellig met koffie erbij. Sjoerd wil graag en tablet maar weet niet zo veel ervan dus pak ik mijn EEE_Pad van Asus en maak hem leeg en instaleer zijn accounts  erop en nu kan hij hem testen en kijken wat hij ervan vindt. Ik gebruik toch alleen nog mijn gewonnen mini Ipad.  Als de telefoon klaar is begint voetballen en we kijken stuk nog samen met Sjoerd 1-0, 2-0 en hoppa voor ik het weet staat Duitsland met rust op 5-0 en uiteindelijk wint men hem dan ook met 7-1. Ongelofelijk!!!!!

10478175_779690602065714_2847426270947319217_n

Na het voetbal snel naar bed,  wel nog even smeren maar wordt steeds minder uitslag is bijna weg, wordt er blij van. Mijn humeur begon er nu toch echt ook last van te hebben. Maar het gaat de goede kant op weg uitslag, jeuk en straks verdwijnt ook de pijn in handen, voeten en de gezwollen ogen.

Geplaatst in Dagelijks Leven, Gewonnen | Een reactie plaatsen

Nieuwe bril.

Net bericht gehad dat infuus definitief is afgelast voor deze week. De bultjes zijn er alleen nog op handen en voeten, vlekken op armen en mijn ogen zitten half dicht en zijn opgezwollen staat erg charmant HA HA hoe dan ook de pillen doen hun best dat blijkt hoop einde van de week klaar te zijn met deze ongein. De jeuk maakt me nu echt gek vooral de handen en voeten en ik kan niet bij mijn voeten dat is maar goed ook ander krab ik ze stuk.  we gaan het zien in ieder geval ook tandarts afgebeld nu. Vandaag verder rustig mijn dingen gedaan, dienen verzorgd en de kikkers hebben voor het eerst eigen gekweekte vliegjes gehad. Ik vond een overleden kikkertje. Prijsvragen, mail, spelletje gedaan. Het si lekker weer en ik besluit dan toch maar even min nieuwe brillen te halen. Deze zijn varifocus dus ben erg benieuwd. In de loop van de dag merk ik wel hoe handig het is alleen bij loomen zet ik hem als nog af, vind ik prettiger maar de telefoon, pad kan ik hem nu ophouden. Blij met de nieuwe bril  voor nu. Ik heb ook meteen stof gehaald om de armleuningen van relax sta op stoel te vernieuwen is die stuk en versleten en  zit niet pakket meer dus doen we het zelf. Tour de Franc kijken en als Johannes klaar is met werken gaan we samen even op de fiets en scootmobiel naar de C1000 voor boodschap. Ik heb bij postcodeloterij een ijs prijs gewonnen heerlijk! Ik krijg 4 dozen  elk met 4 bekertjes heerlijk ijs!

14105733In de avond kijken we tv en eten we ijs, heerlijk. Nog even douchen en dan bedje in morgen komt Sjoerd.

Geplaatst in Dagelijks Leven, Gewonnen | Een reactie plaatsen

Weekend!

Zaterdag 5 juli
Redelijk op tijd uit mijn bed. k heb eindelijk sinds dinsdag goed geslapen, het lijkt gelukkig minder te worden. Jeuk is er nog volop en uitslag veranderd van bultjes in vlekken. We rommelen rustig in huis en het is weer tijd voor de was. Johannes maakt de aquaria weer mooi schoon, filters en water verversen, planten snoeien. De dieren doen het allemaal goed op zich alleen is er een apothekerskink overleden, ouderdom. Zelfs overleden is hij nog erg mooi!
10461396_776779925690115_9199550480792698704_nIk kijk ook naar de Tour de France en Tennis, mooi en spannend en ik geniet van al die sport.
Lianno belt gezellig tijdens de wedstrijd van Nederland, hij mag die ook zien.
We doen verder niet veel bijzonders, gewoon spelletje, prijsvragen en krabben tegen de jeuk. We bestellen lekker eten en dan is het tijd voor voetbal heerlijk eerst België tegen Argentinië en dan Nederland tegen Costa Rica. wat een spannende avond zeg maar België is helaas uitgeschakeld en wij gaan door en nu snel bed in.

Zondag 6 juli
Lekker uitgeslapen en wel weer vaak wakker door jeuk en pijn. Dampsy komt even koffie drinken en laat wat papieren achter om te lezen die hij later die dag weer ophaalt. Ik ode mijn dingetjes en rommel wat aan vandaag geen voetbal maar wel Tour de Franc en tennis finale mannen.  Johannes gat even een stukje fietsen, hij heeft namelijk een Mio fietsnavigatie van me gekregen en wil die even testen, ik voel me niet goed genoeg om naar buiten te gaan. Hij is er blij mee en het werkt goed.
mio_cyclo_305
In de avond  eten we sperziebonen, aardappels en  varkenslapje  ik had alles al klaar gezet en Johannes heeft het gemaakt. wat tv gekeken en op tijd nu naar bed. De jeuk wordt weer erger maar goed nieuws mijn buik en bovenbenen zijn  vlekvrij nu de rest nog. Handen en voeten, ogen dik en gezwollen maar dat zal nu ook wel snel minder worden. Rien en Sandra bellen en we kletsen even bij en dat vond ik weer prettig ik zie ze snel weer als ze hun 25 jarige huwelijk gaan vieren.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Geen rolstoel!

Vanmorgen op tijd op. Ik slaap slecht door jeuk, pijn en baal ervan hoop dat de pillen sneller gaan werken. Sjoerd was er en dat is altijd gezellig en ik heb dan super schoon huisje.  Brigitte kwam ook nog even gezellig langs.

Dan belt Welzorg en daar is mijn adviseur en ik ga het maar niet proberen hier uit te leggen, want daar heb ik de vut niet voor maar duidelijk is dat  ik vandaag geen rolstoel krijg en dat de  rolstoel die er si terug naar fabriek gaat en er een andere  terug komt. Ik ben er eigenlijk rustig onder heb gewoon de energie nu zeker niet om druk te maken over dit gedonder, heb wel direct gemeente gebeld, maar de wedhouder was er niet en deed mijn verhaal bij haar  rechterhand. later op de dag belde ze terug en ha dik een fijn gesprek met de wethouder Janneke. Bedankt Janneke voor je tijd, aandacht en begrip maar zeker de hulp omdat je er weer zelf achter zal gaan.  Goed  tot zover het rolstoel gebeuren.

Ik zit nog steeds onder de vlekken, bultjes en verga van de jeuk. Dus besloten contact te zoeken met mijn verpleegkundige want gezien de vorderingen vrees ik dat het aanstaande woensdag niet veel beter zal zijn althans niet genoeg verbetering om infuus door te laten gaan.  Ik reageer altijd al op infuus met allergische reacties en nu ik het ook door andere dingen heb is het niet zo slim. Daarnaast heb ik een korte antibioticakuur voor een bacterie die uit mijn lijf moet en dat is ook niet goed bij infuus. De plekken waar ik geprikt wordt zijn nu nog dik, rood en gezwollen en jeuken heel erg dus niet geschikt om te prikken of een naald ruim 4 uur in te hebben. Gezien het infuus maandagavond wordt bereid en toch wel even een slordige 30.000 euro kost wens ik het niet te gokken, want als het niet lukt kan men het infuus weggooien en nu  maken ze het niet aan of gaat het alsnog naar ander. weggooien wil ik niet te duur en zonde en zeker als ik het  nu kan voorkomen kies ik liever om uit vrije wil een infuus over te slaan.  maandag  valt dat besluit bij artsen en apotheek.

Verder vandaag rustig mijn dingen gedaan zoals dieren, prijsvragen, spelletje en rustig aan gedaan. Voortuin gesproeid, want echt regen komt er niet geloof ik. Ik heb ook weer heerlijk zitten loomen en ik blijf dat lekker en leuk vinden om te doen. Ik heb voor Jos K 2 schildpadden gemaakt een kleine  en een 3D, ook nog een grijze dolfijn voor Twil. 2 dolfijnen

In de avond lekker voor de buis tennis en voetbal en morgen komt er ook nog de Tour de France bij heerlijk zoveel sport op de buis.

Ik wilde graag naar Andre Rieu maar naar Maastricht  is ver en met Valys niet op een avond te doen, dus komt er hotel en zo ij wat weer lastig en bla bla maar het is wel zijn 10jarig feestje dit jaar en dus heb ik mazzel want dat wordt live naar bioscopen gezonden en dus heb ik nu kaarten voor Het agora theater en daar kan ik dan met Johannes heerlijk genieten van André Rieu en zijn feest op het Vrijthof. Ik heb er  nu al zin in!

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Loom, loomen, geloomd

Vandaag redelijk op tijd uit bed en gelukkig beter kunnen slapen. Ik doe mijn dagelijkse dingen zoals dieren, spelletjes en prijsvragen. De AH brengt de boodschappen. Ik heb het oude plastic weer eens naar de container gebracht, zo blij dat de gemeente ze nu naast elkaar gezet dus ik kan er perfect bij, echt helemaal blij. Boodschap gedaan bij C1000.  In de middag wat telefoontjes gedaan met Nienke heerlijk. De HA belde onderzoeken die ik had op 10 juni zijn in orde, er is wel een bacterie ontdekt die weg moet dus korte antibiotica kuur. Mijn allergische reactie zakt langzaam wat af het lijkt er dus op dat de pillen werken, wel wordt ik er raar van in mijn hoofd. gelukkig doen mijn handen minder zeer dus morgen weer lekker loomen denk ik.   Jos K kwam gezellig op de koffie en heeft me gevraagd om een gunst en dat gaan we doen hoor. Middag om eten maken en eten. na het eten even bij iemand van facebook langs die stopt et loomen en ik heb haar set overgenomen. Is een grote set en heel veel bandjes. Een sorteerbak met twee gevulde kanten en losse zakjes. Ik heb  alles samen gevoegd in mijn andere koffer. En looms groot en klein.
10440900_265060413687611_5936924940061534148_n 10488165_265060383687614_2326139653372875910_n
10430876_265060460354273_9091535721955010054_n 10462509_265060433687609_6007368226427710720_n
Ook de voortuin flink gesproeid en de jucca is zo mooi en vol in bloei heerlijk om te zien. De mini appelboom is onder luizen bah. Nog wat tv gekeken en nu ga ik mijn bed maar opzoeken en wie weet met a die extra pillen geef ik wel licht vannachtGlimlach

Morgen ko0mt als alles goed is mijn zo gewilde rolstoel, veilig en ale functies  dus dezelfde die we getest hebben in de Apenheul……spannend!

Geplaatst in Dagelijks Leven | 1 reactie

Allergische reactie

Vannacht erg slecht geslapen, zoveel jeuk en dan maar proberen niet te krabben want dat maakt het alleen erger. Meteen vroeg de HA al gebeld en nu heb ik zalf tegen jeuk en pillen anti Histamine. Dit moet snel verbetering gaan geven.  Ik zit nu dus echt helemaal onder de vlekken, bultjes en in begin van de middag komen de medicijnen en nu maar hopen dat alles snel weer normaal is. Ik doe mijn dagelijkse dingen dieren, spelletje, prijsvragen. De dag gaat snel en  de pillen waren er en direct ingenomen, ik wordt raar van de pillen en droge mond hoort er ook bij. Eind van de dag belt Welzorg lang verhaal kort makend vrijdagmiddag krijg ik mijn rolstoel en dan maar hopen dat nu alles klaar en rond is, alhoewel er nog nalevering van 2 zaken moet plaats vinden. Ik heb het debat over participatiewet gevolgd, want een zooitje daar in Den Haag zeg, maar goed dat is oud nieuws. Maar nu heel debat over wet die men daarvoor zelf erdoor heeft gejaagd en ook al door eerste kamer is, vind ik zonde van de tijd. Vandaag geen voetbal wel  gaaf tennis en spectaculair ook! Op tijd nu naar bed.

10414929_645589895537329_856685709764384726_n

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Welkom in juli met allergische reactie van top tot teen!

Vanmorgen werd ik vroeg wakker van jeuk op armen en been en  o jee nee niet weer……….maar jawel ik ben compleet bekleed et rode vlekken en jeukende bultjes. PFFF Dit was in 2009  end april toen ook zo verschrikkelijk. Ik besluit het vandaag aan te kijken en dan anders morgen HA maar weer erbij te halen. Ondertussen geen idee waarom dit nu weer is. Pluizen tja die zijn er al weer paar weken,  niets gegeten wat ik nooit eerder at, geen andere wasmiddelen kortom  het zal wel weer goed wezen, maar ik wordt compleet gek van de jeuk. Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren aar o ik heb liever veel pijn dan vel jeuk!

Vandaag komt Sjoerd ook weer voor de eerste keer na zijn vakantie, hij heeft mooie tekening bij zich voor mij gemaakt door zijn kleinkinderen zo lief! Ook een heerlijke fles champagne die gaat open as Nederland wint van Costa Rica LOL We kletsen helemaal bij en genieten van koffie en dan is het huis ook weer helemaal tip top.

Ik doe niet veel meer dan spelletje, prijsvragen-freaks forum , mail en dieren verzorgen. ben moe ne baal van de jeuk en dat kost me bergen energie.  In de avond eten we bloemkool, aardappels en runderworst lekker bij de tv en voetbal uiteraard. De eerste wedstrijd was pittig maar dan die erna met de Belgen hemeltje wat een wedstrijd en een energie hele goed gedaan Rode Duivels zijn door na 120 minuten knokken! Die wedstrijd kijk ik deels in bed, ben onrustig de uitslag vermeerderd e douchen was ook niet fijn, tenminste niet lekker warm want dat doet zeer dus koele douche dat helpt maar is weer niet fijn voor spieren kortom zooitje zoals vaker.

10492077_505334242945062_665613369696815698_n

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Gewoon weer maandag

Gewoon een maandag. Rustig dagje na druk weekend. Johannes werkt thuis. Ik doe mijn dingen dieren, prijsvragen, mails, spelletjes. Kijk tennis en voetbal. De dag vliegt om en morgen komt Sjoerd alweer! Ik ben een draak aan het loomen die vond Johannes namelijk leuk en daarna weer dolfijntje maar nu grijs. Ben dus gewoon lekker en rustig bezig. we eten tonijn groenteschotel en  na voetbal is het bedtijd.

10421165_300147650161698_6367461921968899676_n

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Kuifje en Smockey met tabletspel

Samen op tablet

 

Smokey krijgt het goed door
Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Gezellig samen met Elisabeth & Camiel Oranje kijken1

Vandaag beetje uitgeslapen moest ook wel na late nacht gisteren. Daarna samen de boel gedaan, dieren goed verzorgd. Ik heb de tweede kweek van de fruitvliegen gedaan, nu 2 bakjes want we hebben er per week 1-2 nodig dus elke week  2 bakjes aanmaken en dan hebben we precies elke week 2 bakjes. Was doen en opruimen en spelletje doen. In de middag komen Elisabeth en Camiel. Heel gezellig en Elisabeth maakt mijn nagel s Oranje. We bestellen lekker patat en gaan dan klaar zitten voor  een zenuwslopende wedstrijd, maar we zijn door! 
10492578_10152507417082980_5850458091323863082_n 1607073_10152507417142980_7932778924724402556_n
Elisabeth heeft op tablet spel voor der katten, dus let ze onze katten ook spelen, maar Kuifje vond het niet interessant. Smockey wel en we hebben dubbel gelegen. Kijk zelf maar!

Smockey speelt met de tablet

Daarna heeft Elisabeth nog even zelf een armband gemaakt met loomen, erg leuk geworden.10441418_774807402554034_7382209740808012558_n 10500469_774807472554027_7350737363513261618_n 10518998_774807619220679_2151056901737348302_n
Daarna heb ik nog even een pandabeer gemaakt in paars en roze voor haar en toen was het hoogste tijd voor hun om naar huis te gaan. Het was super leuk bedankt Elisabeth en Camiel. NU nog een koffie log maken en dan bed in. Het was een druk en vermoeiend maar super leuk weekend.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Dagje Wageningen

Vandaag beetje uitgeslapen en toen de dagelijkse dingen zoals spelletje, prijsvragen, dieren. Daarna klaar gemaakt voor vertrek naar Wageningen. Eerst naar Inge en Gerben om Feline te ontmoeten zo’n lief meisje! We hadden leuke kleertjes bij  ons en een oranje outfit en kijk eens hoe lief! Mamma Inge en Oranjefan Feline!
10354900_774587565909351_2517143589566737166_n 10389645_774587545909353_8841653661046666937_n 10513413_774587532576021_5666701568262394103_n10500540_10152534794078234_3718492968721539614_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na het bezoek zijn we door gereisd naar Ina en hebben daar heerlijk gegeten en gezellige avond gehad. We gingen pas om half 12 naar huis en waren dus tegen 1 uur thuis. Het was super leuk en gezellig, bedankt allemaal!

Geplaatst in Dagelijks Leven | 1 reactie

Rondje Lelystad met fiets en scootmobiel

Vanmorgen op tijd op. Ik doe de dieren, rommel in huis.  speel een spelletje en mijn prijsvragen. Uiteraard ook op het prijsvragen-freaks forum bezig geweest. De ah komt langs en brengt de boodschappen. Dan een flinke hoosbui met onweer, goed voor natuur. Maar wat een water kwam er opeens uit de lucht.  Na het eten besluiten we even naar het L Lelycentre te gaan  Johannes op de fiets en ik op de scootmobiel.  De fiets is  prima en het moet even wennen Johannes heeft al zeker 20 jaar niet meer gefietst. Op weg naar de Gordiaan reden we langs de moeders die ik niet zag maar zij ons wel dus even staan kletsen. Verder via Gordiaan zo door de wijken naar huis. Het werd uiteindelijk een rondje van 10 km.
rondje centra 10km 27-6

Daarna  lekker koffie en voor de tv, maar daar is van alles over Monty Python en daar hou ik absoluut niet van en Johannes wel dus hij kijkt en ik zit lekker met koptelefoon op te genieten van muziek bij de pc. Nu is de avond om, we gaan leuk weekend tegemoet dus nu douchen en bed in.

Knipsel

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Johannes op de fiets!

Vandaag al om half 7 op want Johannes zijn fiets komt vandaag tussen 7.30 en 10.0 uur. Goede nieuws van vandaag is volgens mij toch  wel FIFA schorst bijtende Suarez voor vier maanden! Goed zo niet spelen, niet kijken en geen stadions betreden en misschien nog wat sponsors kwijt raken, wie weet leert hij het dan wel. Dit was al derde keer. Ik doe de dieren,  en mijn dagelijkse dingen van spelletjes, prijsvragen. De fiets komt al vroeg om 8 uur, dus mooi op tijd. Johannes moet hem uitpakken stuur recht doen en afstellen net als zadel ne de  pedalen plaatsen. Daarna de fietstassen en sloten. 10475216_772940449407396_582067210632830367_nIk doe nog wat boodschappen en het is best heerlijk weer om stukje om te rijden met scootmobiel.  Thuis rommel ik verder en help Johannes met zijn fiets. Nienke belt en we kletsen even en dan moet ik wat anders doen dus  later nog even terug bellen en dat kwam er dus niet meer van. In de middag na het het werk zijn we naar Praxis gegaan Johannes op de fiets en ik op scootmobiel. het is even wennen voor Johannes aan de versnellingen en hij moet toch nog wat bijstellen wat hij later doet en dan gaat hij alleen stukje fietsen.  Nu is alles in orde en goed afgesteld. Ik heb de fiets uiteraard direct even verzekerd tegen diefstal en dus nu genieten van vele veilige kilometers. Bij de Praxis komen we moeders tegen gezellig samen verder gegaan en stukje met elkaar  mee gefietst en toen ieder eigen weg naar huis. Ik kijk voetbal en rommel wat op pc. Bij de Praxis kocht ik nieuw opbergsysteem voor mijn loom elastiekjes, erg mooi en handig! Perfect voor loom spullen. Zelfs op zijn kop blijft alles op zijn plaats. Veel opbergplek en zo als krat zet je alles weer aan de kant.
10452452_773520772682697_7439281243198028219_n 10491252_773520822682692_4614347081661654169_n
hee klus om alles over te doen, maar gedaan en erg blij mee, nu kan ik weer aan de slag, maar eerst lekker naar mijn bedje.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Infuus en gezellig samen loomen met moeders

Vandaag is rare dag,mijn zus is jarig en ze is nu 45 jaar. Op haar verzoek is er geen contact, dat is al sinds 2000 zag haar nog wel even tijdens crematie vader in 2011, maar verder niets. Ik weet dat ze is getrouwd en 2 zoontjes heeft. Goed Gefeliciteerd Patricia wie weet lees je dit toevallig.

Vandaag op redelijke tijd op en rustig aan gedaan, heb infuus en dan is het rustig aan doen. Ben nog van slag door het geode weer met het administratieve foutje van WELzorg. Infuus gaat prima en verloopt goed  2 hele kleine blaasjes dus helemaal tevreden. We eten zoals altijd lekker Chinees en moeders komt me eten. We hebben altijd meer dan genoeg en moeders  zal voor zichzelf het niet zomaar bestellen en dit is ook wel zo gezellig. Tijdens infuus laatste aflevering  Games of Thrones seizoen 4 gekeken. Ook voetbal aan het eind uiteraard. na het infuus liet ik moeder zien hoe loomen gaat en z probeerde het even zelf en maakte een mooie armband, maar gaat er zelf niet aan beginnen  en dat hoeft ook niet ze komt in ieder geval lommen met Lianno binnenkort dus dat is ook wee leuk.
1 2 34 5
Daarna ging moeders naar huis en wij nog even wat rommelen. Morgen komt de fiets van Johannes en vroeg tussen 7.30 en 10.00 uur. Dus slapen en morgen vroeg op.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Dag is weer om

Vandaag tijd op en al snel sloeg mijn goede humeur om naar verbijstering, zie maar de post hieronder over WELzorg. Ik moest nog wat andere instellingen bellen en  als laatste WELzorg en dan is alle energie dus al weer op.  Goed ik leg het maar naast me neer, ik geloof ze gewoon niet meer en het enige wat men als eerste doet is de Gemeente de schuld geven en  tot nu blijkt elke keer dat dat onzin is en  niet de waarheid, want de waarheid is simpel zij maken te veel en te grote fouten. Goed genoeg aandacht voor dat gedoe over mijn rolstoel ik zie wel of en zo ja wanneer rik een rolstoel krijg. Ben de dieren gaan doen, mijn prijsvragen en spelletjes. Ook lekker ontspannend zitten loomen en de 3D schildpad is nu klaar , zo blij en trots op! Deze bouw je op in meerdere lagen dus heel precies werkje en  lastig maar te doen ne hij is zo schattig!
10329058_771985652836209_2540374332937686580_n 10492323_771995739501867_8225836090923316102_n
daarna eten gemaakt en voetbal kijken ……..verschrikkelijke wedstrijd en  in je hart een kannibaal altijd een kannibaal bah hij bijt mensen  is toch niet normaal voor voetballers? bah bah nare wedstrijd Uruguay en Italië en die Suarez moet maar iets anders gaan doen en wegblijven van de voetbalvelden. FIFA gaat op onderzoek  tja ach hij deed het al twee keer eerder en liep hoge schorsingen op dus nu graag een voor de rest van zijn leven, dank u FIFA! Goed dag is om  rare dag en ik sluit hem toch goed af en nu snel slapen morgen infuus!

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Rolstoel ellende gaat gewoon weer door……..

Vorige week gebeld met WElzorg over mijn rolstoel maar  Dhr PH was er niet en zijn voicemail inspreken kon niet. Vandaag weer bellen ik wil namelijk weten wat de verwachte levertijd is. Dhr PH is er weer niet en ze kijkt zelf in systeem, komt er niet uit dus zal terug bellen. Dat doet ze dan ook snel en meld me dat de gemeente Lelystad geen akkoord heeft gegeven voor deze rolstoel. Dat geloof ik niet want ik heb een brief gedateerd op 5 juni 2014 waarin staat dat ik hem ga krijgen van WEL zorg op kosten van gemeente. Ze zegt dat zij daar niets van weet en dat hij dus niet besteld is, de brief van mij is al bijna 3 weken oud en dus moeten zij hem allang besteld hebben. Discussie ontstaat.  Ze zegt dat mijn dossier zo groot is en bla bla….ik antwoord heel droog ja als jullie steeds fouten maakt wordt het dossier alleen groter he? Ze zegt dat ze het gaat uitzoeken en me dan weer terug belt.

Ik bel de gemeente maar JV is afwezig en wordt vervangen door Dhr. B. maar die mag ik morgen pas bellen tijdens spreekuur, of me dat gat lukken weet ik niet ik heb infuus.

Ik had echt de hoop komende vakantie mijn nieuwe rolstoel mee te kunnen nemen en lekker door de bossen te rijden, zelf mijn gang te kunnen gaan en Johannes te ontzien van altijd maar duwen, zodat hij ook meer vakantie heeft, maar helaas …………lukt het weer niet.

Op 12 juli 2011 begon dit als een gewone aanvraag en elke keer weer na veel discussie,  maak ik de lei schoon maar nu breek ik Ik wil gewoon weg kunnen  en niet altijd afhankelijk zijn.

OMG WELzorg ik kan dit niet meer hoor wat een fuckzooi om een rolstoel te krijgen! Hoeveel geduld moet ik nu nog hebben??? Mijn vakantie kan ik dus niet met rolstoel doen

IK BEN HET ZO ZAT NU!!!

UPDATE 12.30 uur

Dan belt mevrouw D van WELzorg maar weer een keer……..met heel veel excuses en  sorry meld ze dat ze de akkoordverklaring heeft gevonden bij een andere klant, ze noemt het een administratief foutje.Het zoveelste foutje. Ze meld nu ook dat ze nu wel verplicht was de vestigingsmanager in te lichten en die gaat mij bellen, ook hier geloof ik niet in is al zo vaak gezegd.
Ze heeft direct contact gezocht met leverancier en die had er nog 1 nieuwe staan, moeten paar dingen toegevoegd worden en aangepast en ze zeggen het met spoed te doen en dan met dag of 2 komt die naar WELzorg Lelystad.
Die dan nog een zitting moeten plaatsen (mijn oude wilde ik erop) en dan wordt die geleverd. De levertijd is nu erg kort dat is nu uw voordeel omdat we alles met spoed gaan doen nu.  EUH mevrouw D er is voor mij compleet geen voordeel als jullie alles volgens processen en protocollen hadden gedaan had ik de stoel ook  rond die tijd.
maar goed verwachting is dus nu binnen 2 weken.

Eert zien en dan geloven en ik ben compleet over de zeik van de handelswijze van WELzorg en als ze denken dat ik nu dankbaar ben omdat zij er nu spoed van maken hebben ze het mooi mis! Ik hoef niet dankbaar te zijn voor het feit dat ze dingen herstellen die ze zelf fout doen, kom op zeg!

 

Geplaatst in Dagelijks Leven | 1 reactie

Fietsenjacht geslaagd!

Vannacht was slecht  meer zeg ik maar niet en mijn dag begon dus rond het middaguur. Meteen de vochttabletten gepakt want mijn voeten en handen zijn weer extreem opgezwollen, balen en pijnlijk. Toen de dagelijkse dingen gedaan. Verder met de fietsenjacht en geslaagd, Johannes gaat  binnenkort op deze fiets door het leven, met fietstassen.

1490
KnipselHeel mooi en dan gaan we samen met mooi weer op pad, Johannes op de fiets ik op de rolstoel of scootmobiel. Al snel is de middag om en dus eten maken en voor de buis voor voetbal, wat ging het moeilijk maar winst! De wedstrijd Spanje tegen Australië was spannender en aj ik keek dubbel was grappig!
10458852_771576176210490_5232375368163458929_nNa voetbal nog even pc en toen douchen en nu snel bed in slaap inhalen!

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Prima zondag

Vandaag uitgeslapen en ik had allemaal leuke plannen wilde naar Bataviahaven Markt, sloepen show maar mijn nek is niet erg meewerkend dus ik blijf maar rustig thuis. Ik ga wat voetbal kijken, lommen en de kweek starten van fruitvliegen.
Ik kan namelijk veel doen, maar zitten in de duw rolstoel en dat gehobbel gaat nu niet helaas……..dan wordt ik misselijk enzovoort dus dat voorkomen we nu maar even. Ik heb de eerste 5 bakjes gemaakt voor fruitvliegenkweek. Staan nu leuk op de kikkerbak en hopen dat het lukt.
10492409_771040119597429_8231039475414599241_nVerder in huis gerommeld met Johannes samen  de nodige dingen gedaan. Ik ben weer stukje verder met de schildpad die ik loom, deze is 3D en das ingewikkeld maar gaat lukken.  Verder heel veel op internet gezocht naar een fiets, een goede fiets voor Johannes zodat hij kan fietsen ne ik met nieuwe elektrische rolstoel of scootmobiel ernaast. Wat een keuze, veel verschillen en de prijzen pfff, maar goed we hebben nu een top 3 morgen de beslissing nemen en dan is er van de week een fiets. Verder nog voetbal gekeken heerlijke wedstrijden en nu bed in.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Forum verplaatst!

Vandaag lekker op bed gelegen samen tot 11 uur echt heerlijk! Het was gisteren ook wel erg lat geworden, omdat we druk waren met het prijsvragen-freaks forum te verplaatsen, althans alles voorbereiden daarvoor. Het forum gaat nar andere VPS server bij hetzelfde Hosting bedrijf, maar is sneller, beter en goedkoper. Heel de dag en avond tussen door er steeds mee bezig geweest met Johannes en in de avond zijn we wee online gegaan, super Johannes! Johannes deed het meeste en moeilijkste werk. Ook kwam de post met mijn kweekspullen voor fruitvliegen, de levering van de laatste vliegen was slecht dus ga ik ze proberen zelf te kweken en ik hoop over 203 weken de eerste lading t hebben dan.
10462571_770211726346935_3551890230718720678_n
Dit heb je nodig voedingsbodem wat je aanmaakt met water, houtstro en  uiteraard bakjes, wordt vervolgd want morgen ga ik beginnen. Verder kwam Damnpsy en die heeft onze oprijlaan heel mooi schoon gemaakt van vuil en onkruid, ook de voorgevel en het ziet er super uit, bedankt! Terwijl hij aan het werk was zijn wij naar de stad geweest ff om de hoek gekeken bij Zotte Scouting Spelen en dat was druk en gezellig, loom bandje gehaal din andere kleuren en ook nog even spullen bij de Gamma opgehaald. Met Dampsy  wat zitten kletsen en drinken en samen ook broodje gegeten. hij wil;de zijn haar er af en zag mijn  tondeuse en vroeg hoe handig ik was…nou  zijn oordeel is prima geloof ik! Ik heb mijn broertje kaal gemaakt zo leuk om te doen! En klaar in 10 minuten.
dampsy 1 dampsy 2
ik was te moe om te koken dus eten besteld en na het eten weer druk verder met forum en JOEPIE alles draait en supersnel en goed! Helemaal blij en trots op Johannes die het meeste werk heeft gehad. Tussendoor nog met loomen bezig geweest, moeilijke schildpad morgen verder. Ook min spelletjes gedaan en de was ook nog kortom heel druk dagje en nu snel slapen. Moe en voldaan maar was een mooie dag!

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Rustig dagje loomen!

Vandaag stond ik laat op, ik had weer bedrust nodig dus tot 11 uur blijven liggen. Daarna ook de dagelijkse dingen dieren, prijsvragen en spelletjes. Ik belde met moeders, broertje. Er komt geen super provincie JOEPIE!!!!!  Verder  lekker bezig geweest met loomen en dat gaat super, had vandaag wel  paar keer elastiekje dat brak en dan moet je opnieuw beginnen. Omdat een van de katten vannacht met mijn octopus aan de haal ging moest die overnieuw, du buurvrouw wilde mijn panda kopen, nou dat hoeft niet je krijgt er wel een, dus die ook gemaakt en toen de schildpad en een dolfijn!
octopus Pandabeer
schildpad dolfijn
Na e buurvrouw volgden er meer verzoekjes of ik een dier wil loomen tegen betaling, nou dat betalen wil ik niet (wel verzendkosten) maar ga zien wie ik blij kan maken. Ik vind het gewoon erg leuk, zeer verslavend en het kost weinig energie en het resultaat is erg schattig. In de avond gezellig  met Inge, F+Gerben afspraak gemaakt , dan gaan we nu Feline zien buiten het ziekenhuis, heerlijk! Ina gebeld om ook langs haar te kunnen wordt dus een leuk dagje uit. Twil gebeld en gezellig bijgepraat en dat was leuk en zoals je ziet Twil hij is er –> jouw dolfijn of wil je een grijzen? De foto si niet helemaal goed gelukt maar hij heeft uiteraard 2 zijvinnen, rug en staartvin buik is wit. Zo ook tussendoor uiteraard voetbal gevolgd en nu is het mooi geweest ik ga douchen en bed in.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Loom Loom Loom

Vandaag lekker bezig geweest ondanks mijn moe zijn. Ook even gekeken naar de beelden van de nieuwe koning in Spanje! In huisje opgeruimd en tel af want vanaf 1 juli komt Sjoerd weer! Daar ben ik blij om want het vergt toch erg veel van mijn lijf en daarom zal ik nu ook wel zo moe zijn.  Dienen verzorgd alle dieren doen het goed, erg genieten van mijn mini zoo. Uiteraard voetbal gekeken ook lekker relaxed en genieten. In de avond zijn we naar een informatie avond geweest over de Markerwadden, mooi project! Veel informatie over hoe het ecologisch in elkaar steekt, welke dieren er zijn en welke er komen logeren kortom erg interessant. Ik ben ook druk met Loomen bezig en dat is leuk, want zoals ik al zei ik vind de armbandjes niet zo leuk maar ja ik hou ook niet van sierraden. De dieren zijn we wel erg leuk en youtube staat vol voorbeelden en die kan je dan  al kijkend zelf maken dat vind ik erg leuk. Eerst een octopus gedaan en toen pandabeer……..nu gaan we verder met schildpad en dolfijn en nog veel meer dieren ik vind het leuk! Op linke foto het werk op loom rek en rechts het resultaat.
op rek octopus
op rek Pandabeer
Helemaal trots op mezelf en het is erg leuk om te doen. Dag om morgen nieuwe dag en ik ga douchen en slapen.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Weer wat nieuws Loomen!

Vanmorgen was ik al erg vroeg wakker en op. Ondanks dat ik erg moe ben kon ik ook niet langer meer liggen. Ben de dieren gaan doen, prijsvragen, spelletjes en lekker rustig bezig geweest. San belde gezellig! De Ah bracht de boodschappen en ik kreeg een vlag bij bestelling, net als iedereen erg leuke actie! Maar ik heb gene auto dus heb ik ze op de Degu kooi gedaan en dat staat erg leuk.
10390281_768683736499734_4756044908953900312_nSamen lekker wat gegeten tussen de middag en in de middag wat opgeruimd in huis, de wc gedaan en de berging gezogen. Dan si de middag bijna om. Ik was al even aan het twijfelen of ik de rage van 2014 leuk zou vinden, het heet Loomen. Je maakt van alles door elastiekjes te knopen met een houder en haaknaald. Lianno had het er zondag ook over…..nu kwam ik aanbieding tegen van start set met 8000 elastiekjes, houder haaknaald groot en klein, hand houder, bedels en handleiding heel mooi verpakt in koffer. Kortom die hebben we vanmiddag even opgehaald en kijk…2 3
4 1
Ook even snel nieuwe pomp voor kikkerbak opgepikt bij Intratuin en  toen snel naar huis, net op tijd snel kant en klaar salade met gegrilde kip gepakt en zitten voor voetbal. Eerste helft slecht maar gelukkig redelijk goed herstel en winst. Na voetbal rustig geprobeerd te loomen een simpele start uiteraard een armbandje maar dat gaat super en ik wil heel graag leuke dieren gaan maken…….kijk zo dus  in ieder geval ga ik lekker aan de slag. armbandjes-rainbow-loom-smal1399476488817
imagesDIWJ8PCU 45512143814 naamloos
Nu eerst maar eens gaan douchen en slapen, voetbal is mooi maar ik ben te moe dus ga slapen, kijk morgen wel de herhaling, ben de enige voetbal gek dus  niemand zegt mij de uitslag en dan nog is het leuk om te zien.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Eindelijk is de glasvezel via Reggefiber klaar

Vandaag rustige dag, ben erg moe en gewoon niet echt lekker. Dieren verzorgd, bezig geweest in ons prijsvragen0freaks forum. spelletje gedaan. In de middag kwamen ze van Reggefiber om eindelijk de kabel die al sinds januari irritant uit de grond door het terras stak weg te werken. Reggefiber is erg ongeorganiseerd blijkt…..2 monteurs ne eerste wat ze zeggen is we kunnen niet onder uw huis dus ik leg uit hoe dat wel kan, dan ligt de kabel verkeerd en lang verhaal kort ze hebben het creatief opgelost. Dan gaan ze weg uit de straat om vervolgens na uur bij een van de overburen ook te gaan doen en later komt er weer een andere auto voor de buurvrouw. Ze rijden met 5 teams van a naar B naar K naar Z| en weer naar A en ze vinden het zelf ook erg irritant en onbegrijpelijk. De helpdesk  zegt tegen mijn buurvrouw dat niet iedereen heeft bevestigd, maar ja dat krijg je met onduidelijke breien er staat u kunt bevestigen of afzeggen via mail en telefoon er staat dus niet u moet enen bevestigen…..hoe dan ook de boel zit er en als ik zou willen kan ik over op glasvezel alleen wil ik dat niet ik blijf lekker bij UPC voorlopig snel en goed betaalbaar! Nog wat was weggewerkt, met de buurvrouw zitten bellen en in d avond uiteraard genoten van voetbal, de Belgen hebben gewonnen  goed zo en de wedstrijd Brazilië tegen Mexico 0-0 rampzalig voetbal! Op naar morgen ………

images

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Niet goed in mijn vel

Vandaag hele morgen op bed gelegen, zo moe te moe voor echt alles. In d middag dieren verzorgd, beetje huisje gedaan. samen gegeten lekker bloemkool met kerriesausje. Nog wat voetbal gekeken heerlijke wedstrijd Duitsland tegen Portugal.
Nienke belde nog even, kort en heel gezellig. Momenteel heb ik vele problemen met moe zijn  echt moe. Ik zag deze foto op faceobok, nou als ik dan toch veel op bed moet liggen doe mij maar dit bed dan LOL

10390567_906439662705727_4695842623317787455_n

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen