De zomer is er en tropische temperaturen ook

Ben naar de container geweest, pff veel te heet in de volle zin ondanks windje. Wel snel de beelden van de wildcamera afgehaald en dan naar binnen. Heel de week code geel en woensdag van 12-17 uur zelf code oranje. De pollen zijn ook vrolijk aanwezig dus extra anti histamine uit voorzorg en ook al gebruik ik sinds januari geen long medicatie meer (vernevelen en pufjes) ik heb nu toch voor alle zekerheid een in mijn jas gedaan. Gebruik nu wel meer de ondersteuning ook overdag dus zal de medicatie niet nodig zijn,maar beter dat het niet nodig was en het er was dan andersom.

Dit bericht is geplaatst in Dagelijks Leven. Bookmark de permalink.

Geef een reactie