
Afgelopen nacht zwaar en veel onweer, regen en windstoten, Gen schade hier wel minder slaap. Na heftige eerste ronde volgde er rond half 3 in de nacht nog eens eentje.
De temperatuur zakt en is gezakt de lucht vochtigheid helaas niet.
Begin van de middag met regiotaxi naar Olga gegaan, daar lekker zitten kletsen en koffie gedronken, ze had heerlijke zelfgemaakte worteltaart suikervrij en koolhydraatarm. Was erg gezellig en ik vroeg of als ze weer granola maakte ook voor mij wilde maken en laat ze nou net woensdag gaan maken. Bedankt was erg gezellig en tot woensdag dan.
Thuis nog wat rommelen en Picnic kwam, doen we normaal vrijdag avond maar met die hitte uitgesteld naar vandaag.
Ik had gisteren gauw een foto gemaakt van onze mooie Yucca bloemenzee met noodweer en hagel weet je nooit maar alles staat no super mooi, alleen paar bloemen eraf.





















































