Vandaag kregen we in de middag bezoek. Voor die tijd even gerommeld en de vuilnis weggebracht. In de voortuin genieten van Yucca, één steel is geknakt en staat nu in een vaas binnen.
De stokrozen ook opnieuw opgebonden en bloeien geweldig.
en toen zag Johannes op klaarlichte dag (11.23) de egel tussen de struiken bij Yucca, die was op weg naar huis kon niet echt foto of filmpje maken wilde hem niet afschrikken of storen, maar de egel stak voor me voeten over en achter huisje langs en zo erin, welterusten.
Het was een super gezellige middag met Inge, Gerben, Feline en Fenna.
Feline (12) gek op bakken heeft een heerlijk red velvet taart gebakken, die smaakt heerlijk.
Verder gezellig gekletst, gegeten de meiden hebben ook buiten gespeld kortom prima dagje. Bedankt voor de gezelligheid en tot snel!




