Vanmorgen op tijd op. Heb goed geslapen dat is al goed begin en dat komt mede door kompres van Voltaren, nu werd ik niet steeds wakker van stekende pijn in elleboog. (tennisarm/golfarm) Sjoerd is er en doet het huisje, Johannes is druk aan het werk en gezamenlijk drinken we koffie. Ik doe mijn ding zoals de dieren, mail, spelletje en prijsvragen. De ochtend is dan snel om en de AH brengt de boodschappen dus ik ruim ze op en maak direct lekkere lunch. Na de lunch ga ik zitten voor de laatste hoofdstukken van de studie Politiek en bestuur die ik via NHA doe, nu heb ik de laatste 6 hoofdstukken ingestuurd en is het afwachten wat de cijfers zijn en ook mijn eindcijfer wordt. Op dit moment (na 18 hoofdstukken) is het een 7.8 maar er komen dus nu nog 6 cijfers bij. Geduldig even wachten tot volgende week, ik vind het wel spannend. Dan is het einde middag en maak ik eten en eten we gezellig bij de tv en kijken naar wat series. Ik heb tussendoor nog even wat telefoontjes en nu si het mooi geweest ik ga lekker naar bedje. Morgen weer genoeg te doen.
Categorieën:
- Dagelijks Leven (6.833)
- Dieren in de tuin (34)
- Gewonnen (406)
- Pompe (93)
- Testpanel (29)
- Vakantie Tesselhuus 2015 (10)
-
Laatste 5 Posts
Recente reacties
- Moontje op Afhankelijk zijn is drama vervolg, RESET uw FLEXOBED, SPECIALBEDS
- Peter op Afhankelijk zijn is drama vervolg, RESET uw FLEXOBED, SPECIALBEDS
- Bijna weekend | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Hoop?
- Verder onderzoek gynaecoloog | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Bedankt Freaks!
- Mooie prijs herinnering | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Lianno wint de hoofdprijs voor mij!
Kalender:
Archief:
Meta
