Maandelijkse archieven: september 2014

Kuifje duikt de vijver in!

Vandaag redelijk op tijd uit bed, lijf blijft probleem moe en veel pijn in de gewrichten, maar goed we gaan er maar weer voor. Ik heb de dieren verzorgd, beetje schoon gemaakt in huis en ben zo blij want Sjoerd … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Gezellige middag met Jos!

Vandaag begon met lang op bed, bewuste keuze dus in de morgen plat en in de middag gezellig bezoek. Ik moet toegeven dat het echt een leven begint te worden als oud wijf 50% rust 50% iets doen  en zelfs … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | 1 reactie

In bed

Vandaag ging niets  dus geen  dagje uit naar Amsterdam Rijksmuseum, maar dagje op bed.

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Multi Culturele Creative markt Waterbever.

Vanmorgen op tijd op, laatste warme dagen voor deze maand zegt men en inderdaad de zon schijnt. Ik wil eerst de administratie doen maar helaas de ING heeft weer eens storing en niets werkt pffff. Dan ga ik eerst naar … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Dag Lieve Jos

Lieve Jos 27 september 2000 – 27 september 2014 Sommige dingen kunnen jaren geleden zijn maar staan gebrand op je netvlies, gegrift in je hart en de leegte is wat blijft……… Jos na 14 jaar nog dichtbij , ik mis … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Sommige dagen ………………….

Vandaag was weer slechte dag en ik gaf mijn lijf zijn zin en lag hele de morgen op bed in de hoop in de middag wat te kunnen doen, maar helaas het zat er vandaag niet in, wie weet morgen. … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Bordje voor dove of slechthorende weggebruiker

Ok vandaag heb ik niet veel te melden, deed mijn dagelijkse dingen en was daarbij zoals vaak moe en had veel pijn. Ben druk geweest in het forum om niet actieve leden te verwijderen en als men voorheen wle actief … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Avond bezoek bij tandarts lees mondtechnicus

Ok vannacht was echt drama, alles deed zeer nek, rug, heup en ik ben er maar om 5.15 uur uitgegaan. Gelukkig geen infuus vandaag want dan heb ik te weinig energie opgedaan in zo’n nacht en is het nog zwaarder … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

The day after

De dag na mijn verjaardag, op tijd op was al vroeg wakker en de nacht was onrustig. maar dat zijn we we geloof ik ook wel gewend. Ondanks dat ik het niet vierde gilt mijn lijf…ik geloof dat ik flink … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Heerlijke verjaardag, iedereen bedankt!

Vandaag al erg vroeg op, want er zou tussen 8-10 uur gebak worden bezorgd.  het is weer zover ik ben een jaar ouder en mijn lijf is nog veel verder  omhoog dan mijn jaren doen en dat haal ik nooit … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

OK het is gebeurt weer een jaar erbij!

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

rustige dagje

Vandaag uitgeslapen. Lekker rustig dagje gehad. Wel samen huishoudelijke taken verricht zoals wassen en de vaatwasser alten reinigen.. Spelletjes gespeeld en wat prijsvragen gedaan.  Het was raar weer af en toe flinke buien en harde wind, ook zon kortom alles … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Heerlijk weer in de weer geweest.

Vandaag lekker eerst wat uitgeslapen, dat oden we graag in het weekend en dan begint de dag en doen we heel veel. als eerste maken we het kleine aquarium schoon en ruimen die op in de garage.  Oud plastic naar … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Weekend voor de deur en guppen de deur uit!

Bijna weekend! Johannes is weer gaan werken, thuis zoals meestal. De koorts was weg, keelpijn, hoofdpijn ook nog wel moe maar dat slijt wel zegt hij dan. Zijn baas mag blij zijn met zo’n harde werker. Ik doe de dieren … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven, Gewonnen | Een reactie plaatsen

nog één keer Ohra en leuke dingen

Nou vandaag een derde post…….OHRA zag hun naam in mijn tweet op Twitter en volgde direct in nog geen half uur, maar daarna werd het stil men reageerde nergens op maar zal ongetwijfeld hier gelezen hebben. Dat mag  want daarvoor … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

UPDATE Nieuwe soap OHRA & Kunstgebit

Na het telefonisch overleg met tandarts, mailde ik hem nog even de link naar dit blog. En na het lezen heeft hij  direct door waar het misgaat, juist ja omdat het zo simpel is. Ik heb telefonisch contact gehad met … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Nieuwe soap OHRA & Kunstgebit

Goed vorig jaar werd besloten om medische redenen mijn bovengebit er direct uit te halen. Om dat te kunnen regelen met OHRA en vergoedingen werd een aanvraag ingediend door de tandarts en mij  en vervolgens begon het proces van happen … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Infuusdag

Vandaag niet veel bijzonders, Johannes heeft griepklachten en ligt dus ziek op bed. Ik rommel in huis, doe de dieren. In de middag is het infuus tijd dus dan is de dag snel om. Ik ben na infuus erg moe … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Prinsjesdag 2014

Vroeg op en lekker bezig geweest met van alles dieren, mail, spelletje, prijsvragen, studie alles wat ik dagelijks wel doe. Ik heb de knoop doorgehakt ik ga mijn verjaardag niet vieren, er valt niet veel te vieren elk jaar komt … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Maandag met zon

Maandagmorgen, moe en beetje verkouden lijken we allebei te worden.  Goed dieren verzorgd en huisje aan kant. Studie doorgelezen, mail opgeruimd e lekker spelletje gedaan. Het is wel erg lekker weer dus de deur staat heel de dag open. Twil … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Luie slaap zondag

Het is zondag een uitslaap dag en we hadden beide blijkbaar veel slaap nodig want we werden pas rond 13.00 uur wakker.  Rustig aan de koffie en daarna de dieren verzorgd, vijver aangevuld en aquaria  verzorgd. Toen samen huisje grondig  … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

De dag van de Democratie in Stadhuis Lelystad

Vandaag heel vroeg op en wel al om 7 uur. Wakker worden en koffie drinken  en dan klaar maken voor vertrek. Vandaag is de dag van de Democratie en daar ga ik heen namens Leefbaar Lelystad.  Johannes blijft thuis en … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

Gezellig op de koffie bij Jos E.

Vandaag op tijd op/ Huisje en dieren verzorgd. Kopje koffie en toen bracht Johannes e even naar Jos E. Wij dronken gezellig koffie en kletsen vooral over politiek en Leefbaar Lelystad. Zij is de fractie assistent en erg leuk mens. … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

NEVER FORGET!

Dinsdag 11 september 2001 – Donderdag 11 september 2014

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen

De week door midden

Vandaag ook wederom op tijd uit bed. Dieren verzorgen, huishoudelijke verplichtingen doen, prijsvragen en mijn dagelijkse spelletjes. Vandaag veel bezig geweest voor Leefbaar Lelystad moest wat dingen uitwerken, mensen bellen en er moet een nieuwe site gaan komen kortom genoeg … Lees verder

Geplaatst in Dagelijks Leven | Een reactie plaatsen