Die tijdverschillen vind ik maar verwarrend ik dacht toen ik de voorspelling maakt en dit plaatje dat we pas komende nacht zouden spelen, maar nee.
Maandag 3 uur spelen weer tegen Marokko dus ik denk net nog o dat is de nacht van zondag op maandag maar nee, (bedankt NOS) nu is het dus de nacht van maandag op dinsdag.
Dinsdag infuus dus kijken wordt het niet, vannacht was ik wakker en heb hem gezien Johannes sliep al. Dat gebeurt niet vak dat ik actief ben hij slaapt LOL
Maar van de drie wedstrijden eentje dus foutloos voorspelt.
Categorieën:
- Dagelijks Leven (6.838)
- Dieren in de tuin (34)
- Gewonnen (407)
- Pompe (93)
- Testpanel (29)
- Vakantie Tesselhuus 2015 (10)
-
Laatste 5 Posts
Recente reacties
- Moontje op Afhankelijk zijn is drama vervolg, RESET uw FLEXOBED, SPECIALBEDS
- Peter op Afhankelijk zijn is drama vervolg, RESET uw FLEXOBED, SPECIALBEDS
- Bijna weekend | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Hoop?
- Verder onderzoek gynaecoloog | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Bedankt Freaks!
- Mooie prijs herinnering | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Lianno wint de hoofdprijs voor mij!
Kalender:
Archief:
Meta
