Lastig tijdverschil hoor

Die tijdverschillen vind ik maar verwarrend ik dacht toen ik de voorspelling maakt en dit plaatje dat we pas komende nacht zouden spelen, maar nee.

Maandag 3 uur spelen weer tegen Marokko dus ik denk net nog o dat is de nacht van zondag op maandag maar nee, (bedankt NOS) nu is het dus de nacht van maandag op dinsdag.
Dinsdag infuus dus kijken wordt het niet, vannacht was ik wakker en heb hem gezien Johannes sliep al. Dat gebeurt niet vak dat ik actief ben hij slaapt LOL

Maar van de drie wedstrijden eentje dus foutloos voorspelt.

Dit bericht is geplaatst in Dagelijks Leven. Bookmark de permalink.

Geef een reactie