Vandaag is het weer wat mooier weer, droog en volop zon met een goede temperatuur. Ik doe mijn dagelijkse dingen sopelletjes, prijsvragen en de dieren. Daarnaast rommel ik wat in huis. Ik klets via de telefoon even bij met Ina. Dan naar Stad, ik heb afgesproken op terras bij Monica en Winston met moeders en broertje. Vandaag trouwen Kevin en Priscilla en wij gaan ze opwachten daar. Het is erg druk en ze komen met een hele mooie Limousine aan. Ze zien er geweldig uit.
Nu is het een heel mooi en perfect gezinnetje gefeliciteerd! De meiden zijn zo schattig! En de jurk is zo mooi! Na dit met moeders nog even op terrasje bij M&W neer geploft om wat te drinken en te kletsen, daarna samen wat boodschappen gedaan en toen ieder voor zich weer naar huis. Thuis kreeg ik via de mail de offerte van de rolstoel binnen en die voor mij is meteen getekend en retour gegaan. Ik wild namelijk wat tassen erbij en die betaal ik zelf dus moest ik voor tekenen, ben erg benieuwd wanneer die binnen komt. Verder nog wat gerommeld en zitten praten met Johannes en dan si de dag alweer om.
Categorieën:
- Dagelijks Leven (6.833)
- Dieren in de tuin (34)
- Gewonnen (406)
- Pompe (93)
- Testpanel (29)
- Vakantie Tesselhuus 2015 (10)
-
Laatste 5 Posts
Recente reacties
- Moontje op Afhankelijk zijn is drama vervolg, RESET uw FLEXOBED, SPECIALBEDS
- Peter op Afhankelijk zijn is drama vervolg, RESET uw FLEXOBED, SPECIALBEDS
- Bijna weekend | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Hoop?
- Verder onderzoek gynaecoloog | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Bedankt Freaks!
- Mooie prijs herinnering | Monique & Johannes Pijnacker Hordijk op Lianno wint de hoofdprijs voor mij!
Kalender:
Archief:
Meta