Vandaag erg vroeg op grofvuil, 2 vuilniszakken met piepschuim en dat moet dan tussen 700-730 uur aan de weg.
Mijn trippelstoel heeft een los draadje en stopt regelmatig spontaan met werken, dan doet Johannes iets met wat draadjes on der de zitting bij accu en zekering en opgelost.
Maar het gebeurde nu steeds meer en vaker dus dinsdag ochtend Medpoint gebeld voor monteur.
Dinsdagnavond laat (21.30) belde die dat hij in de avond zou komen tussen 22.30-23.00 uur het moest volgens zijn werkmail dezelfde dag nog…nou euh snel graag maar doe toch maar morgen, want dit is erg laat en hij moet dan ook nog naar de andere kant van Nederland terug…zo’n haast heeft het niet. Hij belt nu morgen en komt morgen ergens langs.
Hij vroeg of ik het zeker wist en bedankte me voor mijn sociale houding en begrip.
Wenste hem een rustige avond verder…..en hoor het morgen wel en als het echt spoed was is het toch prettig dat je weet dat ze ook op dit soort late (vroege) uurtjes toch komen.
Woensdag gebeurde er niets……geen telefoontje en geen monteur, nou dat vind ik dus niet fijn.
Vandaag dus vroeg op en gebeld en krijg ik daar te horen dat ik afspraak heb gemaakt op 19 mei, nou weet van niets dus ze zou planning me laten bellen vandaag.
Ik wordt opeens een paar uur later verrast door de bel de monteur…..soms is communiceren voor mensen en bedrijven erg moeilijk, maar goed er zijn onderdelen vervangen en alles moet het weer doen.
Categorieën:
- Dagelijks Leven (4.790)
- Gewonnen (261)
- Pompe (64)
- Testpanel (27)
- Vakantie Tesselhuus 2015 (10)
-
Laatste 5 Posts
Recente reacties
- Joy op Niet zo’n bruisende actie van Bruisend Nederland (Ibiza)
- Cilia op Niet zo’n bruisende actie van Bruisend Nederland (Ibiza)
- wil kossen op Heerlijk diner voor onze trouwdag
- Moontje op Niet zo’n bruisende actie van Bruisend Nederland (Ibiza)
- Moontje op Niet zo’n bruisende actie van Bruisend Nederland (Ibiza)
Kalender:
Archief:
Meta