Alles nieuw genomen bij Ziggo

Het is vrijdag de 13e, maar wij zijn niet bijgelovig dus gewoon een vrijdag zoals alle andere. Ik schreef op 14 augustus al een lang blog over gedoe met Ziggo en rekeningen zie hier. Nu kwam de nieuwe rekening en weer helemaal fout.
Weer bracht men gesprekskosten in rekening, er was weer neit alles terug betaald door minder in rekening en nog mooier mijn pakket is opeens zonder bericht 18,70 euro per maand duurder.

Dus weer bellen en dan blijkt dat men eindelijk telefoon probleem heeft gevonden en het volgende keer goed zal zijn is nu de helft van de maand ook goed dus oké dat gaan we zien. Dan blijkt de oorzaak ook te zitten in het feit dat ik nog een UPC pakket heb en wel snel internet maar verder alles wat er niet meer is. Na grondig overleg met Johannes besluiten wij dan maar met en oplossing te komen, alles weg en gloednieuw Max pakket. Dus over naar wat Ziggo nu aanbied in de hoop dat dan alles wordt opgelost, we krijgen nieuw modem en een Nextbox ipv Horizon box.
Vandaag kwam dus alles binnen eerst modem vervangen en toen Nextbox, installatie was zo klaar en verliep goed.
Echter nu krijgen we met regelmaat van een uur ene bericht op telefoon wat ik niet uit krijg en heel irritant is, want er staat steeds gemiste oproep. Morgen kijken we daar wel weer naar.
Nu gaan we filmpje kijken op Disney+ en nieuw aflevering van serie op Netflix.

Dit bericht is geplaatst in Dagelijks Leven. Bookmark de permalink.

Geef een reactie