Nu weer gezeur met Ziggo

Het kan aan mij liggen hoor, maar soms denk ik echt hoe is het toch mogelijk dat zoveel bedrijven zoveel fouten maken en er gewoon niets veranderd?

Ziggo
Ik nam internet toen ik op mezelf ging bij Chello, dat werd UPC al was het daar al onderdeel van. Later werd dit dan weer Ziggo.
Ik heb inmiddels snel internet (250-25) alle tv zenders en HD, 2 kastjes, 2 telefoonlijnen met Volop bellen dus een zeer uitgebreid en maximaal pakket denk ik zo.
Ik paste zo nu en dan mijn abonnement aan qua snelheid en inhoud en heb zelden echt problemen met ze, ben dus een tevreden klant qua gebruik, maar o wee als je de klantenservice nodig hebt……

Ik ben bij Ziggo al jaren man of meneer, mijn info op de site onder de producten klopt niet als ik die check door in te loggen, maar de rekeningen klopte altijd tot mei 2019, dan gaat er blijkbaar wat opeens anders.

Juni de rekening komt en ik moet nu gaan betalen voor gesprekskosten (57,13) terwijl ik een lijn heb met Volop Bellen Internationaal en een tweede lijn met Volop Bellen. De laatste staat op eens niet meer op rekening vermeld en ik moet betalen.
Bellen dus heel gesprek en na een lang gedoe is het duidelijk er wordt volgende maand verrekend (erg laat maar ok) en het is opgelost en aangepast in systeem.

Juli, de rekening komt gelukkig het bedrag is gecrediteerd, maar euh nu doen ze hetzelfde en brengen nu weer geld ( 31,14) in rekening. Bellen maar weer en de discussie wordt nu minder leuk, ik ben echt boos, want men luistert niet en heeft het maar steeds over andere rekening en wijzigingen en weet ik veel, maar er uit komen we niet ik moet maar weer een maand afwachten op de volgende rekening. Op twitter post ik dan dat ik nu toch ga twijfelen om eens over te stappen want dit zijn echt geen leuke dingen.

Voorbeeldje is dat ik jaren bezig ben om als vrouw aangesproken te worden en niet als man of meneer bij correspondentie en elke keer zegt men aangepast maar als er post komt tja…..of dat de info bij account online klopt als je inlogt en dat gaf ik maar op want ach de rekeningen kloppen en de online info over mijn producten dan maar niet. Maar ja nu kloppen ook de rekeningen niet meer …..de irritatie is dus hoog en ik wordt gebeld door Joost van Ziggo, goed gesprek die ziet meteen hoe of wat en kost het op. Ik krijg vlak erna een brief dat ik mevrouw ben JIPPIE!!!! De info in acount is nog niet aangepast……nou ja we wachten op de volgende rekening en hopen dat alles nu klaar is.

Augustus, hallo daar is de rekening en ik kijk, kijk nog een keer en log in bij MijnZiggo en nou ja zeg daar gaan we weer…………helemaal fout de rekening OMG er staat gewoon op dat ik volop bellen heb in pakket en toch jawel brengen ze nu weer geld in rekening voor bellen (42,10) en het bedrag dat ik nog tegoed (31,14) heb ik niet in mindering gekregen en dus nu heb ik nog tegoed (73,24) en je raad het al na bellen krijg ik die wel terug, maar wel weer pas over een maand en zo heb ik dus al maanden lang geld tegoed van Ziggo en wordt het probleem niet opgelost.

Dus ook vandaag weer gebeld en het was druk, toch wachten op medewerker, ruim 20 minuten door de man in de wacht gezet met rustige muziek met daardoor heen hele harde pieptonen alsof die de toetsen indrukte en ingedrukt hield, ergerlijk, pijnlijk en zo vervelend. Ik melde dit , maar hij deed niets, bij tweede gesprek met een vrouw lachte ze en zei daar ga ik wat aan doen, ben benieuwd.

Zoals ik al aan het begin van het blog melde ik denk dat het aan mij ligt, maar dit gaat dus nu al tijdje zo en ik vrees dat ik volgende maand rond de 15e weer verder kan gaan……en elke keer mag ik een maand wachten op het geld wat men willens en wetens onterecht afgeschreven heeft weer terug te krijgen.
Maar o wee als je als klant te laat betaald dan is het niet volgende maand is ok dan rollen de aanmaningen wel binnen en wordt je uiteindelijk ook afgesloten.
Zou zo fijn zijn als Ziggo net zo hard is bij fouten naar zichzelf als hij is naar zijn klanten.

Voor nu weer contact formulier ingevuld met klacht…….zal dus wel weer gebeld worden en dan te horen krijgen: ” U heeft gelijk, dit hoort zo niet ik los het wel voor u op……..”

wordt vervolgd (vrees ik)


Het is prima dat waar mensen werken fouten gemaakt worden, maar denk even na jullie zijn niet het enige bedrijf waar dat dus zou gaat en ik als klant heb met meerdere bedrijven dit soort ongein en dan is al snel alles teveel……en zeker als er voor de derde maand op rij dezelfde fout wordt geleverd en ik als klant weer mag schikken en een maand wachten op mijn eigen geld. Sorry is een prima word als men het meent en wat aanpakt en veranderd nu is het alleen maar een woord dat de boel sust voor een maand en dan gaan we verder.
Vraag is alleen hoe lang ik dat accepteer als klant…….

Dit bericht is geplaatst in Dagelijks Leven. Bookmark de permalink.

Geef een reactie