Monique & Johannes Pijnacker Hordijk Een kijkje in ons leven

27mei/160

Dag 14 Johannes weer thuis!

Vanmorgen op tijd  op en direct dieren gedaan. Melissa kwam en  ook de Ah en dus hielp ze me fijn alles op te ruimen. Johannes kwam op Skype hij was op vliegveld Dubai zijn dag vliegen begon..... na het boarden spreek ik hem pas weer in Amsterdam. Ik eet wat en dan komt de taxi en om 15.00 uur ben ik op Schiphol, heerlijk zonnig en ik kijk lekker om me heen naar de mensen en geniet van koffie en sigaretje. Nienke komt rond 16.30 uur aan en dan gaan we samen rondje Schiphol doen, langs de winkels en naar panorama terras waar we gezellig samen gaan eten, ik trakteer Nienke als verjaardagscadeau. Nienke neemt zalm en ik neem asperges en het was heerlijk, in buitenlucht en vliegtuigen in ons uitzicht.  Via de gekochte app Fligtradar24 volgen we  geregeld waar Johannes is en uiteindelijk land hij 20 minuten eerder op Schiphol, we wachten hem op bij de deur....daar is hij weer. Samen aan de koffie een sigaret buiten en kletsen we  gezellig, het is nog erg lekker maar voor Johannes wel koud natuurlijk na die temperaturen. Tegen half 10 gaat Nienke met de trein naar huis en wij naar taxiplaats, taxi komt en via Haarlem, Almere komen we thuis, het is laat 00.25 uur. Onderweg zien we lieve vos bij Almere in de wijk, mooi dier om te zien.  Johannes heeft het druk gehad, is moe van de vlucht maar alles verliep prima en hij vond het een mooie ervaring, Dubai is mooi. Eenmaal thuis koffie een bijkomen van alles, kletsen en we gaan dan na een snack snel naar bed,  half 2, veel te laat want morgen is Lianno er al weer rond 10 uur.
De eerste foto is in Dubai, het vliegtuig staat klaar en Johannes gaat vlak erna aan boord, de rest is van mij op Schiphol met Nienke.

Reacties (0) Trackbacks (0)