Monique & Johannes Pijnacker Hordijk Een kijkje in ons leven

14jan/160

Spelletje mens erger je niet met @Ohra, @Welzorg en nu @EmCart (@MedipointNL )

Op maandag 4 januari jl schreef ik al een stuk over dit spel, het gaat om de kapotte trippelstoel lees eerst het vorige en dan gaan we nu verder. Na het bezoek van Welzorg was al duidelijk dat de stoel kapot is en vervangen moet worden en dat ze daarvoor naar Ohra terug moesten. Vandaag belde Welzorg en deelde mee niets te kunnen doen, want volgens hun verhaal heeft Ohra gemeld dat het niet hun stoel is en dus geen toestemming is voor vervanging. Ok ik voel het al weer gebeuren dus  meld maar direct dat ik zelf Ohra wel bel en dan zien we wel verder, Welzorg kan nets doen nu. Dus ik log in op mijn Ohra en zoek de stoel op 27 september 2012  € 1320.00 leverancier Emcart BV een trippelstoel, dan bel ik Ohra.  Nou begint de discussie dus weer echt en deze menner heeft er duidelijk geen zin in en bij eerste weerwoord van mij wil hij al direct terugbel actie doen, maar hij gaat dan toch even kijken hoe het zit. De stoel is dus na het kijken toch wel van Ohra, geweldig ik heb dat dan duidelijk gemaakt, erg genoeg dat men dat niet eens zelf weet. Dan gaat de discussie verder ik moet zelf maar garantie gaan verhalen bij leverancier want stoel moet 5 jaar mee gaan en dat is dus nog niet en vervangen gebeurt dus dan ook niet is zijn mededeling. Ik heb Emcart al gebeld en zij hebben geen contract met Ohra en alles wat uitstond (uitgeleend was) is overgenomen nu door Ohra dat was begin januari hun mededeling. Nou daar wil deze meneer niets van weten hun  zijn verantwoordelijk de garantie loopt nog. Ja HALLO meneer van Ohra dan ga je dat zelf maar even regelen dat hoef ik toch niet te gaan doen...nou eigenlijk dus wel Ohra wil dat ik Emcart ga bellen en de garantie ga op eisen! Nou dat ga ik dus niet doen ik heb met Ohra als klant contract, premie is betaald en de rest is jullie probleem niet de mijne. Dan wordt er terugbel afspraak gemaakt en morgen hoor ik meer.

Is toch even lekker hoor onze regering geeft de zorgverzekeraar veel vrijheid en ze mogen  contacten afsluiten en afspraken maken achter de schermen maar als het er op aan komt moet ik als klant dus alles zelf gaan oplossen. Nou lekker dan  eerst Welzorg die van mij de details wil weten van contract  Welzorg met Ohra en nu een Ohra die wil dat ik garantie ga opeisen bij een leverancier die niet meer hun leverancier is en dat terwijl ik de voorwaarden van hun aanschaf bij deze leverancier niet eens ken! Ongelofelijk vind ik het inmiddels maar goed ik heb meneer van Ohra ook even gemeld dat ik als verzekeringsnemer aan voorwaarden dien te voldoen:
* premie betalen Gedaan
* toestemming vragen voor gebruik hulpmiddel gedaan en gekregen 2012 (en al eerder ook voor vorige stoel)
* bij problemen eerst Ohra bellen gedaan
Ohra is dus nu aan zet en NEE ik ga niet tussen jullie en jullie leveranciers inzitten, al helemaal niet omdat die afspraken  niet openbaar zijn en ik dus geen idee heb wat jullie allemaal afgesproken hebben en het is mijn taak niet. Dus gaan jullie nu je werk doen of gaan we dit spel in de vorm van Mens erger je niet nog langer spelen?

Nu wachten tot morgen en dan eens zien wat voor gekheid men nu weer bedenkt en ondertussen kan ik me nu al 2 weken behelpen met haperende stoel terwijl ik er de hele dag op zit.

Dit is de stoel, klik erop voor de leverancier/producent

Reacties (0) Trackbacks (0)

Nog geen reacties


Geef een reactie

Nog geen trackbacks.