Monique & Johannes Pijnacker Hordijk Een kijkje in ons leven

24jun/141

Rolstoel ellende gaat gewoon weer door……..

Vorige week gebeld met WElzorg over mijn rolstoel maar  Dhr PH was er niet en zijn voicemail inspreken kon niet. Vandaag weer bellen ik wil namelijk weten wat de verwachte levertijd is. Dhr PH is er weer niet en ze kijkt zelf in systeem, komt er niet uit dus zal terug bellen. Dat doet ze dan ook snel en meld me dat de gemeente Lelystad geen akkoord heeft gegeven voor deze rolstoel. Dat geloof ik niet want ik heb een brief gedateerd op 5 juni 2014 waarin staat dat ik hem ga krijgen van WEL zorg op kosten van gemeente. Ze zegt dat zij daar niets van weet en dat hij dus niet besteld is, de brief van mij is al bijna 3 weken oud en dus moeten zij hem allang besteld hebben. Discussie ontstaat.  Ze zegt dat mijn dossier zo groot is en bla bla….ik antwoord heel droog ja als jullie steeds fouten maakt wordt het dossier alleen groter he? Ze zegt dat ze het gaat uitzoeken en me dan weer terug belt.

Ik bel de gemeente maar JV is afwezig en wordt vervangen door Dhr. B. maar die mag ik morgen pas bellen tijdens spreekuur, of me dat gat lukken weet ik niet ik heb infuus.

Ik had echt de hoop komende vakantie mijn nieuwe rolstoel mee te kunnen nemen en lekker door de bossen te rijden, zelf mijn gang te kunnen gaan en Johannes te ontzien van altijd maar duwen, zodat hij ook meer vakantie heeft, maar helaas …………lukt het weer niet.

Op 12 juli 2011 begon dit als een gewone aanvraag en elke keer weer na veel discussie,  maak ik de lei schoon maar nu breek ik Ik wil gewoon weg kunnen  en niet altijd afhankelijk zijn.

OMG WELzorg ik kan dit niet meer hoor wat een fuckzooi om een rolstoel te krijgen! Hoeveel geduld moet ik nu nog hebben??? Mijn vakantie kan ik dus niet met rolstoel doen

IK BEN HET ZO ZAT NU!!!

UPDATE 12.30 uur

Dan belt mevrouw D van WELzorg maar weer een keer........met heel veel excuses en  sorry meld ze dat ze de akkoordverklaring heeft gevonden bij een andere klant, ze noemt het een administratief foutje.Het zoveelste foutje. Ze meld nu ook dat ze nu wel verplicht was de vestigingsmanager in te lichten en die gaat mij bellen, ook hier geloof ik niet in is al zo vaak gezegd.
Ze heeft direct contact gezocht met leverancier en die had er nog 1 nieuwe staan, moeten paar dingen toegevoegd worden en aangepast en ze zeggen het met spoed te doen en dan met dag of 2 komt die naar WELzorg Lelystad.
Die dan nog een zitting moeten plaatsen (mijn oude wilde ik erop) en dan wordt die geleverd. De levertijd is nu erg kort dat is nu uw voordeel omdat we alles met spoed gaan doen nu.  EUH mevrouw D er is voor mij compleet geen voordeel als jullie alles volgens processen en protocollen hadden gedaan had ik de stoel ook  rond die tijd.
maar goed verwachting is dus nu binnen 2 weken.

Eert zien en dan geloven en ik ben compleet over de zeik van de handelswijze van WELzorg en als ze denken dat ik nu dankbaar ben omdat zij er nu spoed van maken hebben ze het mooi mis! Ik hoef niet dankbaar te zijn voor het feit dat ze dingen herstellen die ze zelf fout doen, kom op zeg!

 

Reacties (1) Trackbacks (0)
  1. Wat een ellende toch telkens he. Weet je wat zou helpen? Als de rolstoel er is, ga je naar Welzorg Lelystad, neem brood en een thermoskan koffie mee en keten je vast aan een deur, en de sleutel gooi je weg. Je gaat niet eerder weg dan in je je nieuwe rolstoel. En laten ze er dan maar politie bijhalen omdat je niet weg wilt, bel je meteen alle kranten die er maar te bellen zijn. Wat een gezeik zeg bij die Welzorg… hoe hebben ze die naam ooit bedacht… is geen wel, maar nee… en zorg??? Ze weten niet eens hoe ze het moeten spellen.


Geef een reactie

Nog geen trackbacks.