De moeders naar Italië

Vanmorgen tonden we al heel vroeg op, rond half 7, wakker worden met  koffie en al vrij snel reden we weg om de moeders op te gaan halen.
De moeders netjes bij het station afgezet en daar gingen ze dan op weg naar Lecce in Italië.

station nsWij zijn op weg naar huis even snel een boodschapje wezen doen en waren al snel thuis, de moeders zaten toen in de trein naar Schiphol.
Ik heb een site gevonden waar ik letterlijk de vlucht kan volgen en dat heb ik dus ook gedaan, ze vertrokken met vertraging van 28 minuten maar haalde veel in onderweg.
Het was wel even slikken toen ik zag hoeveel vliegtuigen er wel niet tegelijk in de lucht zijn, je weet het wel maar als je de onderstaande foto ziet…tja……geel vliegtuig en blauw is vliegveld

luchtruim 12.30

vertrokken

Zoals ik al zei met 28 minuten vertraging vliegen ze weg en hieronder zie je een rood vliegtuigje daarin zitten ze……

daargaatze

Ik doe ondertussen van alles maar kijk regelmatig waar het vliegtuig zich bevindt……ze vliegen over de Zwitserse Alpen en zo Italië in, langs de kust naar Rome en dan gaan ze eerst voorbij het vliegveld om vervolgens terug te draaien naar het vliegveld.

bijna

Dan landen ze en hebben ze in de lucht grotendeels ingehaald en het is er dan 30 graden.
Flight:
AZ Alitalia 107
KL 3401 KLM (moeders hun vluchtnummer)
DL 8145 Delta Air Lines
Status: Landed On-time
Departure: (AMS) Amsterdam-Schiphol Airport
Scheduled: 12:30
Actual: 12:58
Arrival: (FCO) Fiumicino Airport
Scheduled: 14:45
Actual: 14:51
Pauze tijdens de overstap de vlucht staat om 16.00 uur en net 5 minuten vertraging zijn de moeders met deel 2 vertrokken naar Brindisi.

deel2

Deel 2 gaat prima en snel en ze komen 7 minuten later aan dan was gepland, het is hier dan 28 graden.
Vanaf daar nemen ze de bus naar Lecce en dan een taxi naar het Hotel.
Het is echt leuk om zo mensen te volgen onderweg en ook grappig om te doen.
Toen ze geland waren ben ik verder gegaan met de was en tijdens het volgen was ik lekker bezig met spelen op Facebook, in ons forum.
Johannes heeft op mijn verzoek toch maar de oranjevlaggetjes weggehaald uit de tuin en de vlaggenmast.
Om 18.15 uur krijg ik sms ze zijn aan het wachten op de bus die om 18.30 uur vertrekt, blij met de sms.
Om 20.45 uur kreeg ik sms dat ze in het hotel zijn aangekomen en druk waren met opruimen van hun spullen in de kamer, mooi zo de reis is dus goed verlopen.
In de avond natuurlijk de EK kraker Spanje – Frankrijk gekeken heerlijk, maar dat viel tegen Spanje stond al snel met 1-0 voor en vond dat meer dan genoeg en toen was echt niet echt leuk meer en in de extra tijd kreeg men een makkelijke penalty en toen was het 2-0.
Nou was het me dagje wel weer ik ga douchen en snel slapen, ben alweer 16 uur op dus lang zat, morgen Lianno dus welterusten en gezond weer op morgen.

Dit bericht is geplaatst in Dagelijks Leven. Bookmark de permalink.