Monique & Johannes Pijnacker Hordijk Een kijkje in ons leven

28apr/060

TGP Post problemen

Ik denk dat iedereen wel eens een probleem heeft met TGP Post, een brief die verdwijnt of beschadigd aan komt en noem maar op.
In het verleden heb ik al vaker melding gemaakt, maar meldingen worden genoteerd en dan houdt het dus op, je hoort er niets meer over.
Vandaag toen ik wederom belde om een klacht in te dienen heb ik eens gevraagd hoe dat zit en hun antwoord is heel simpel.
De persoon die de post verstuurt is verantwoordelijk tot de post bij u (mij) aankomt.
Nou soryy TGP Post daar denk ik anders over, U als bedrijf bent verantwoordelijk voor de psot op het moment dat iemand het heeft gepost of afgegeven bij het postkantoor tot ik het krijg.

Bij mijn post vandaag zat een pakje......gewoon een envelop met daarin een cd hoesje, ja een hoesje want van de 3 cd's zijn er dus gewoon 2 verdwenen.
De envelop zit vol plakband en is dus open geweest en welja men neemt dan niet alles maar enkel de mooie cds er maar uit.

De dame van TGP Post die ik sprak liet me weten dat er teveel mensen werken om dit soort dingen echt uit te zoeken dus zou ik er waarschijnlijk niets van horen, mits de afzender zou klagen.
De afzender zou ook even een klacht indienen en ik ben op dit moment zo boos op de TGP Post dat ik naar de politie ben gestapt en een aangifte heb gedaan van diefstal uit mijn post tegen TGP Post Nederland.

Ik moet zeggen ik had verwacht dat de politie zou zeggen niets te kunnen doen, maar ik kon gewoon mijn verhaal doen en ik heb ook gezegd dat het nu meer een princiepe kwestie is geworden, want dit is mijn post en iemand heeft dat ongevraagd geopend en een deel eruit gehaalt.
Spullen wegnemen van anderen zonder teostemming is diefstal en dus doe ik aangifte tegen hun wegens diefstal en nou ga ik rustig afwachen hoe dit verder zal gaan verlopen.

Reacties (0) Trackbacks (0)

Nog geen reacties


Geef een reactie

Nog geen trackbacks.